ראשי » עיצוב פנים » הטרנדים החמים ביותר בעיצוב חללי עבודה משותפים

הטרנדים החמים ביותר בעיצוב חללי עבודה משותפים

זה אולי נראה כמו משרדים של חברת היי-טק מכובדת אבל בעידן של היום בו התחרות היא שם המשחק. חללי עבודה משותפים לא נשארים מאחור ומשקיעים בכל פרט קטן בעיצוב החלל שלהם. אותם חללי עבודה משקיעים מאות אלפי שקלים ואפילו מליוני שקלים. כל זה רק כדי לגרום ללקוחות שלהם להרגיש כאילו הם עובדים במשרדים של חברות ההיי-טק מהשורה הראשונה. המתחמים אפילו מייצרים ערך מוסף שלא תמצאו בעבודה שלכם. לדוגמא Happy-Hour, נשנושים, אירועים ונטוורקינג.

חלל עבודה מעוצב ברמת גן
בתמונה: אזור האוכל המעוצב במתחם עבודה משותף ברמת גן

הטרנד החדש: עיצוב חללי עבודה

כיום חללי עבודה משותפים רוצים להיראות הכי טוב שאפשר וברמה הגבוהה ביותר. זה מתחיל מהתכנון האדריכלי, עיצוב ומיתוג המשרדים. מחיצות הזכוכית האוטומת המפרידות בין משרדים, המטבחים המאובזרים הכוללים אזורי בישול מרהיבים. מכונות קפה מהשורה הראשונה, חדרי ישיבות מפוארים במגוון גדלים. צורות וסגנונות ישיבה ואפילו חדרי משחקים וכיף.

לאחרונה נבנו מספר חללי עבודה ברמת גן ביניהם WeWork במגדל ספיר ברמת גן וסניף לא סטנדרטי של BE ALL מבית שובל שמתחרות ביניהן מי חלל העבודה המעוצב והמרשים ביותר. שני המתחמים כוללים משרדים מפוארים ומעוצבים. אזורים ציבוריים מרשימים ומרווחים וטכנולוגיה מדהימה שמאפשרת כניסה ויציאה על ידי זיהוי פנים בלבד.

בתמונה: חדר ישיבות סלוני מרווח ומעוצב בחלל עבודה
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

עיצוב משרדים - כבר לא כמו פעם

אם בעבר נהגו לעצב משרדים על ידי פרקט ומחיצות זכוכית היום זה כבר לא מספיק. כיום, חללי עבודה משותפים דואגים למחיצות זכוכית איטלקיות המאפשרות בידוד אקוסטי ברמה גבוהה במיוחד. הריצופים גדולים במיוחד. גופי תאורה שקועים ומרהיבים ואפילו מוצרי החשמל כמו לדוגמא מקררים, כיריים, מיקרוגלים ומערכות התקשורת הם של מותגי על.

אז כשמחליטים להעביר את המשרד לתוך חלל עבודה משותף, מרוויחים את הטופ-איכות. כל המסביב שסביר להניח שהייתם רוכשים אותם בנפרד למשרד שלכם, והעונג הזה היה עולה לכם כסף רב.

חדר ישיבות מפואר המשקיף על כל העיר

הטרנדים הפופולרים ביותר בחללי עבודה

אז אם אתם מתכננים לעצב חלל עבודה משותף, כדאי שתכירו את הטרנדים שתמצאו כמעט בכל חלל עבודה חדש לדוגמא: חשמל חכם אשר ידליק ויכבה את תאורת המשרדים לפי גלאי נפח. כך שאם אין אף אחד במשרד, התאורה תכבה וכאשר נכנסים למשרד התאורה נדלקת. עוד טרנד מעניין הוא זיהוי הפנים בכניסה למתחם. כיום אין צורך במפתח או בכרטיס חכם שהולך לאיבוד וזו בעיה נפוצה מאוד ומתסכלת, וכיום המתחמים החדשים עובדים בצורת זיהוי הפנים של הלקוחות דבר שמונע גם מאנשים שלא מהמתחם לא להיכנס.

טרנדים מדליקים נוספים שתמצאו במתחמי עבודה הם חדרי כיף הכוללים קונסולת משחקים, חדרי שנ"צ (חדרי שינה) שבו תוכלו לדפוק שינה קצרה במהלך היום אם אתם מרגישים עייפים. מחיצות זכוכית אקוסטיות ברמה גבוהה עם אפקט הסתרה. שירותים חכמים הכוללים ברזי טאץ׳ או חיווי לצד מייבשי ידיים וסבוניות ללא מגע.

לסיכום, ענף חללי העבודה הולך ותופס תאוצה ולצד זה עיצוב פנים של אותם חללי עבודה. העיצוב מכריע בסופו של דבר לאותם חברות הייטק שמחליטות לעבור למתחמים אלו. לכן הטרנדים הולכים ומתפתחים מרגע לרגע וחשוב ללמוד אותם ולחוות אותם. אז אם אתה מעצב פנים היינו ממליצים לך לעשות סיור בכמה חללי עבודה מובילים. להרגיש את האווירה מתוך המתחם ולהבין לעומק מהם הטרנדים לאותה תקופה.