ראשי » טיפים » איפיון תהליך עיצוב לוגו של עורך דין ירושה

איפיון תהליך עיצוב לוגו של עורך דין ירושה

לוגו הוא הפנים. הפנים של החברה שלכם, הפנים של השירות שאתם רוצים לתת. אז כאשר מדברים על יצירת לוגו של עורך דין ירושה, איזה סוג של מסר צריך להעביר? מה הן השאלות המרכזיות שמעניינות אתכם כאשר אתם מקימים משרד עורכי דין? והאם אפשר להעביר מסרים לקהל מבוגר בצורה מכובדת ומכבדת? בוודאי כשמדובר על נושא כל כך רגיש.

הפנייה לקהל – שונה כשמדובר על עורך דין ירושה

עורך דין ירושה הוא בדרך כלל איש מקצוע מכובד מאוד. אחרי שנים של עבודה בתחום ואחרי שלב ההתמחות, אתם רוצים להתחיל לתת שירות. זה כדי לבנות מותג, צריך להבין איך פונים לקהל היעד שלכם. כאשר קהל היעד שלכם הוא אנשים מבוגרים שרוצים לתכנן את חלוקת הרכוש והירושה. או משפחות שנמצאות רגע אחרי הפרידה מאדם אהוב יקר. התכנון של מיתוג מכבד למשרד עורכי הדין שלכם היא המטרה המרכזית. אין שום צורך לייצר לוגו שמושך את העין, עם צבעים שמשדרים חיות. אבל בהחלט עדיף להשתמש בצבעים יוקרתיים, מכובדים, שמשדרים רשמיות ואמינות.

לוגו עורך דין ירושה
בתמונה: עיצוב לוגו לדוגמה - עורך דין ירושה
מעוניינים להבין קצת יותר על עורך דין ירושה? השאירו פרטים

3 טיפים מעולים לעיצוב לוגו של עורך דין ירושה

כדי לעזור לכם לתכנן את העיצוב של הלוגו למשרד עורכי הדין החדש, יש ארבעה טיפים שכדאי שתכירו:

  • בחרו את הצבעים בקפידה – שילובי צבעים הם חיוניים ליצירת לוגו מעולה. אבל כשעוסקים בתחומים קשים נפשית כמו צוואות וירושות, אי אפשר להשתמש בצבעים עם קונוטציה משמחת. אדום, ורוד וסגול – אוטט. אבל כסף, זהב, שחור, ולבן – אין ובגדול. הצבעים הללו משדרים יוקרה, מקצועיות, ניסיון והמון רשמיות. מה שממתג אתכם בתור חברה שיודעת עד כמה מאתגר התהליך שהלקוח צריך לעבור.
  • בהירות – לוגו נקי מסימנים מיותרים. עם שם המשרד והחברה שלכם בצורה ברורה. שמציג את מהות החברה שלכם, הוא השאיפה. שלא כמו במקצועות אחרים, בעריכת דין הלוגו מספר בקצרה מה הם השירותים שהחברה מעניקה. וכך מאפשר ללקוחות להבין תוך שניות האם אתם המשרד הנכון.
  • שימושיות – לוגו טוב למשרד עורכי דין הוא לוגו שאפשר להתאים למגוון שימושים רחב. הן באינטרנט והן בהדפסה. עורכי דין צריכים ליצור ממשקים ברשת, כדי להשיג לקוחות חדשים. ובאותה מידה עושים שימוש בדפים ממותגים מודפסים כדי לנהל את שגרת היום יום המשרדית.

בנייה של מותג נגיש, מכבד ומקצועי

הבנייה של מותג חדש בתחום עריכת הדין היא עניין מקצועי. אתם צריכים לדאוג לכל הפרטים הקטנים. ואתם רוצים לעשות את הכל בשביל לאפשר לעצמכם לבנות מותג שמדבר ללקוחות שלכם. אז כן, כדאי להבין מבעוד מועד איך לייצר מותג מנצח. וכן כדאי לדאוג לכך שהמותג יפנה בדיוק לקהל היעד. עם קהל היעד שלכם פונה בנושא רגיש, אז תהיו רגישים באותה מידה. ותוודאו שהלוגו שלכם מדבר אל הקהל בשפה שלו.