ראשי » שירותים מומלצים » סידור ועיצוב פרחים לחתונה – האם זה כדאי וכמה זה עולה?

סידור ועיצוב פרחים לחתונה – האם זה כדאי וכמה זה עולה?

החתונה היא היום שבו אתם נמצאים במרכז הבמה. כל הרצונות והשאיפות שלכם צריכים לבוא לידי ביטוי בצורה הכי מושלמת. כן, גם כאשר מדובר על זרי פרחים וסידורי פרחים. עיצוב פרחים לחתונה היא משימה שיכולה להשפיע על כל החוויה באירוע. ולכן אתם מצפים לרמת מקצועיות בלתי מתפשרת, בצוות שאיתו אתם בוחרים לעבוד אז יצירת סידור פרחים לחתונה.

סידורי פרחים לחתונה זוהי התוספת הקטנה שמרימה את עיצוב האולם

סידורי פרחים לחתונה הוא כלי מעולה ליצירת אווירה באירוע שלכם. פרחים תמיד מוסיפים עניין, צבע, רומנטיקה וגם ריח טוב. אז למה לא לקחת את כל היופי הזה ולשלב אותו באירוע שלכם. ביחד עם מכלול אלמנטים עיצוביים נוספים, הפרחים יהפכו אולם אירועים גנרי בעיצובו ללוקיישן החלומי שבו אתם רוצים לערוך את החופה שלכם. עיצוב פרחים לאירוע מתחיל כבר בקבלת הפנים, עובר בשלב החופה והקידושין. ובעצם אין גבול לדמיון בכל מה שנוגע לשימוש בפרחים בכלל האירוע.

רוצים לקבל הצעת מחיר לעיצוב וסידור פרחים לאירוע שלכם? השאירו פרטים

איך תבחרו עיצוב פרחים לחתונה

היופי של עיצוב פרחים לאירוע נעוץ בעובדה שמדובר על עולם בלי גבולות. כל חלום שאתם רוצים להגשים – הוא אפשרי. גם אם מדובר על פרחים נדירים מכל רחבי העולם, הכל עניין של תכנון ולוחות זמנים. בעבודה עם אנשי מקצוע שיש להם מספיק ניסיון בתהליכי הפקת אירועים, אפשר להציג פרחים בצורות מיוחדות. במקביל, שזירת הפרחים עצמה היא אומנות שמתפתחת עם השנים. כך שבכל עונה מחדש יש טכניקות חדשות שיוצרות חוויה חדשה בתחום האירועים. ובשורה התחתונה, שילובי הצבעים עצמם יוצרים את האווירה. באירועים רגועים קו צבעים קלאסי (ורדים לבנים וורודים למשל), יכול להפוך את החתונה שלכם לאירוע מהאגדות.

העלויות ליצירת עיצוב פרחים מנצח לחתונה

תכנון החתונה הוא גם עניין של עלויות. אתם עובדים תקציב מוגבל וצריכים להגשים כל כך הרבה חלומות מבלי לקרוע את הכיס. המחיר של עיצוב וסידור פרחים לחתונה נקבע קודם כל על פי כמות הפרחים שאתם מבקשים לרכוש. אירועים גדולים יצטרכו כמות זרי פרחים גדולה יותר. ולכן אנשי המקצוע ידרשו לעשות רכש בכמות גדולה יותר. כמובן שאם אתם מקבלים זר פרחים מוכן מקטלוג, עלותם של זרי הפרחים תהיה נמוכה יותר. כמו כן גם סוג הפרחים משפיע על עלויות העיצוב של הזר. יש הבדל משמעותי במחירים של זרי פרחים אל מול זרי סיגריות או אורכידאות. באופן כללי טווחי המחירים בשוק מצביעים על עלות ממוצעת של 150 שקלים לזה או פשוט וקטן. עד 900 שקלים לזרים גדולים עם פרחים יקרים במיוחד.

עיצוב מעלף של איש מקצוע מנוסה

כעת, כאשר אתם מבינים לעומק את המשמעות של זרי פרחים בחתונה שלכם, ויודעים איך לבחור אותם, הגיע הזמן לעבור לשלב הבא. ההצלחה של הפקת האירוע כולה מתבססת על מעצב פרחים מיומן ומנוסה. כזה אשר משלים את התמונה העיצובית הכללית. מעצב הפרחים הוא האדם שיכול למצוא לכם את הצעות המחיר הטובות ביותר. אבל גם להציע סוגי פרחים אלטרנטיביים ועיצובים שהופכים את החתונה שלכם למיוחדת הרבה יותר. כמו כן, מעצב הפרחים יכול לשמור על רמת שזירת פרחים גבוהה ועל טריות ואיכות הפרחים לאורך ההכנות לאירוע. אז קחו את הזמן ותחפשו אדם עם ניסיון קודם שמתאים לטעם האישי שלכם. כדי שכל פרט באירוע החתונה שלכם יהיה לא פחות ממושלם.