מה הבינו חברות הייטק גדולות ומובילות כבר לפני שנים? שהשקעה בחלל העבודה באמצעות מיתוג ועיצוב משרדים איננה מותרות, כי אם בחירה עסקית מהמעלה הראשונה.
מיתוג משרדים - נכון, זה יפה יותר, אבל למה זה טוב?
כשבאים לבחון את נושא נראות המשרד, יש להתייחס לשני היבטים.
האחד – העובדים.
השני – קהל הלקוחות, הספקים והמבקרים במקום.
השקיעו במיתוג המשרד כי העובדים הם ההון האמיתי של החברה
כל מנהל חברה מבין שעובד טוב זה עובד מרוצה. עובד שטוב לו, שיש לו כל התנאים הדרושים להפקת המיטב מכשרונו והגדלת תרומתו לחברה.
סביבת העבודה היא תנאי מפתח. מעבר לסביבתו המיידית, קרי עמדת העבודה: שולחן, כסא, מסכים וכו', ישנם מרחבים כלליים במשרדי חברות בהם מסדרונות, חדרי ישיבות, מטבח, פינת אוכל, שירותים וכו'. הפיכת חללים אלו ל"משפחתיים" יותר, נעימים יותר, מדברים את השפה של העסק, תשפר את חיבור העובד למקום, הלויאליות שלו תגדל ונוכל לשדר לו באופן סמוי וגלוי יחד את הבסיס של חזון החברה.
מרחב שמעוצב נכון יכול להעלות תפוקת עבודה, לפתח את היצירתיות ולתמוך בפתרון אתגרים בדרכים חדשות.
לא סוד הוא, שבישראל עובדים הרבה יותר שעות עבודה ממקומות אחרים בעולם. ת'כלס, אנחנו מבלים במקומות העבודה הרבה יותר מבבית. אז לפחות שיראו כך!
מיתוג המשרד ישדרג אתכם מול הלקוחות שלכם
בין אם זה לקוחות שמגיעים לפגישה, ספקים או אנשים אחרים שמשיקים כך או אחרת לחברה, אנו רוצים שבהגיעם יקבלו מייד את הרושם שאותו נרצה שיקבלו. הצבעים, הצורות, כל העיצוב כולו מתגייס לשדר את המסר הנכון. רוגע או התקדמות ותנועה. וינטג' או הייטק. חמים ומחבק או טכני ונקי.
דמיינו שמגיע משקיע למשרדי החברה. שימו עצמכם בנעליו. מה הייתם רוצים לראות? משרד עדכני, מעוצב, בעצם – זה הפרוספקט הכי טוב שתוכלו להפיק עבור חברתכם.
מיתוג משרדים - מה זה בכלל אומר?
זה אומר מדבקות קיר, מדבקות חלביות/שקופות לויטרינות, מדבקות מחיקות, לוחות מחיקים/מגנטיים/"לוח גיר", מדבקות בחיתוך צורני וחומרים שונים נוספים לפי צורך. זה אומר קירות שמספרים סיפור, חדר ישיבות שמציג השראה ומטרות, חיפוי קירות זכוכית פנימיים, עיצוב חדר השירותים והמטבח, פינות רגיעה וכו'. משמע שימוש מיטבי במיתוגה של החברה – הלוגו, הצבעים. למילים יש כוח – משפטי השראה חזון עסקי וגם מילים בודדות יעשו שינוי. זה אומר התאמת החומרים, הריהוט והתאורה כל זאת בכפוף לתקציב.
"אנחנו רוצים!!! איך זה עובד?"
אנו נגיע אליכם, נלמד את החברה, את מוצריה, את חזונה ואת אופייה. נשמע בעיות קיימות, חלומות, רצונות ונבין את התקציב. השלב הבא הוא אישור הצעת המחיר. צריך להבין שהאינטרס שלכם ושלנו זהה: הוצאת המקסימום מהתקציב הקיים לקבלת התוצאה המייטבית. הגענו עד כאן וכל זאת – ללא התחייבות מצד הלקוח! מכאן נמשיך לסקיצות ולאחר אישורן נגיע ליום התקנות שבסיומו נשאיר אחרינו משרדים שמשקפים את החברה ומשדרים את המסר הנכון.