ראשי » עיצוב הבית » פרגולות אלומיניום מעוצבות – עולם חדש של אפשרויות

פרגולות אלומיניום מעוצבות – עולם חדש של אפשרויות

אנשים רבים מבקשים לסגור את המרפסת או חלק מהגינה. רובם לא יודעים שהפתרון הרבה יותר פשוט ממה שהם חושבים ואף מאוד גמיש מבחינת היצע, ופה פרגולות נכנסות לתמונה. פרגולה מצלה ומציעה קירוי עבור אזורים שמבקשים לסגור. אף באופן שמאפשר הצצה וכניסה של קרני אור. מכאן שבאמצעות פרגולת אלומיניום מעוצבות ניתן לשבת בחוץ גם כשבחוץ יורד גשם. פרגולה מאפשרת לשבת בחוץ גם כשבחוץ הטמפרטורות גבוהות. או שיש לחות מציקה, פרגולה מאפשרת לשבת בחוץ מבלי לחשוב על יתושים או על זבובים, כאשר לרגע אין לשכוח שפרגולה גם מהווה נדבך עיצובי.

פרגולה אלומיניום דמוי עץ
בתמונה: פרגולה אלומיניום דמוי עץ בצבע שמפניה מותקנת במרפסת

פשוט לבחור פרגולה אלומיניום

אז מה קיים, מהן העלויות ובאלו פרמטרים ראוי להתחשב? ובכן ראשית רצוי לדעת שניתן להקים פרגולות מעץ ופרגולות מאלומיניום. ניתן ליהנות מפרגולה סטטית ומפרגולה מתכוונת חשמלית. ניתן להתקין פרגולה שעומדת על 4 רגליים וניתן להתקין פרגולה צפה שנתמכת בקיר הסמוך. כמובן שניתן להתקין פרגולה שמשתלבת עם עיצוב מודרני וניתן להתקין פרגולה שמשתלבת עם עיצוב כפרי. אז כן, בהחלט מדובר בלא מעט אפשרויות, ועל כן לפני שעומדים להתחיל לבחור, יש לעצור ולהבין מה רצוי ובמקביל מה נדרש.

דגשים אישיים לפרגולות אלומיניום מעוצבות- רצוי לצד נחוץ

מבחינת דגשים אישיים, חשוב להתחיל להבין איזה עיצוב רצוי, כמה מתכוונים להשקיע כספית? האם מבקשים לשלוט על אופי הסגירה של השלבים באופן חשמלי (או אולי בכלל מעדיפים פרגולה סטטית)? האם מעדיפים פרגולה אפורה, חומה או כחולה וכדומה? מבחינת מה שנחוץ, יש לבדוק מה התנאים בשטח מכתיבים. מה זה אומר? ובכן לפעמים המרפסת שעומדת על הפרק קטנה, כך שאין זה יהיה נכון להציב בה עמודים "שינגסו" במרחב הפנוי. לפעמים המרפסת שייכת למסעדה, כך שנחוץ לסגור אותה בצורה הרמטית. תחשבו על דק לגינה, הרבה שואלים מה כדאי יותר, דק עץ או דק סינטטי? בדיוק כמו בדקים, הכל תלוי בצורך האישי ובאורח החיים שלכם ולא של אחרים. לפעמים כשבוחרים במה שיפה וטבעי יותר בסופו של דבר מתגלים החסרונות. אלו לא תואמים אליכם כמו תחזוקה רבה וטיפול נכון לעומת הפרקטי יותר שיתאים יותר לצרכים שלכם.

פרגולה אלומיניום דמוי עץ חום
בתמונה: פרגולה אלומיניום דמוי עץ מבית "עילית אלומיניום" בצבע חום כהה
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

פרגולת אלומיניום מעוצבות או עץ - מה כדאי לבחור?

לאחר שמתחילים להתמקד במה שרצוי, חשוב לעצור להבין פרמטר נוסף. פה ניגע בתחום החומריות. ובכן מצד אחד פרגולה מעץ מאוד נפוצה, אך מצד שני יש להבין שעץ מתבלה, אם לא כעבור שנתיים אז כעבור 3 שנים. מנגד, פרגולה מאלומיניום מחזיקה שנים באותו מצב ראשוני, כאשר היא אינה מצריכה שום תחזוקה. אז נכון שפרגולה מאלומיניום יותר יקרה, אך לאורך זמן מדובר בבחירה מבטיחה. מה עושים אם מבקשים את אותה איכות שמציעה פרגולה מאלומיניום אך את הנראות שמציעה פרגולה מעץ? ובכן במקרה שכזה מוטב לשקול לרכוש פרגולה מאלומיניום שמדמה מראה של עץ. ככה גם נהנים ממראה טבעי וגם מחומריות איכותית.

בתמונה: פרגולה אלומיניום בצבע ייחודי במראה טבעי

טיפ לדרך

טרם עומדים לבחור פרגולה, רצוי לקחת בחשבון שחשוב לפנות אל חברה מקצועית שבקיאה בתחום, הן מבחינת תכנון וייצור והן מבחינת הקמה בשטח, כך שניתן לסגור את הפינה מכל הכיוונים באופן מסונכרן ומקצועי. כמו כן, גם אם עומד לרשותכם קטלוג שמציע מגוון דגמים, תמיד טוב לדעת שניתן להוסיף דגשים אישיים. שנסכם? פרגולה איכותית בהחלט מהווה תוספת עיצובית מרשימה והיא בהחלט מסייעת לנצל בכול יום בשנה את השטח הקיים – שווה בחינה.