קיבלתם החלטה מושכלת להשקיע במיתוג עסקי? ובכן בשלב זה עליכם לצפות ליהנות מהפירות הבאים: להגדיל את היקף העסקאות באופן משמעותי, להעלות מחירים ולהפוך לקוחות ללקוחות קבועים. בכול זאת מחפשים כיצד ניתן לחסוך? ובכן ידוע לכל שמיתוג נוגע בצורה נקודתית בעיצוב לוגו, בבחירת סקלת צבעים וכדומה. פה התוצאה בהחלט יכולה להיות נכונה ומרשימה, אך מצד שני יש לקחת בחשבון שאין מדובר במיתוג מקיף, משמע העלות אומנם הרבה יותר זולה, אך באותה נשימה היא לא תוביל לאותה תשואה, ואף לא קרוב לכך. מהי המסקנה? במקום להשקיע בנפרד בעיצוב גרפי ולאחר מכן להבין שמשהו עדיין חסר, עדיף על ההתחלה לפעול באופן מסודר. בהצלחה!