המיתוג של עסק הוא בעצם תעודת הזהות שלו. הרעיון, המהות, המאפיינים, המטרה והייחוד שלו. מדובר באוסף של חוויות שהעסק משדר והלקוח קולט, כאשר אין מדובר בנטו סממנים ויזואליים. אלא יותר ברעיון הכללי שעומד מאחורי הקלעים של בית העסק. פה אנו מבקשים להבהיר שגם אם בית העסק מחזיק במיתוג מנצח, עדיין מדי תקופה רצוי לבחון לבצע ריענון. מדוע? כי העולם הדיגיטלי יותר רץ מאשר מתקדם קדימה. ועל כן יש להכיר בכך שטרנדים, צרכים וטכנולוגיות כל העת משתנים ואם לא משלימים פערים, פשוט נשארים מחוץ למשחק.